آموزش نوشتن نامه رسمی اداری

برای نوشتن یک نامه اداری، باید به چند نکته توجه کنید.

اول اینکه باید ساختار و فرمت مناسب را رعایت کنید. یک نامه اداری معمولا از پنج قسمت تشکیل می‌شود: سرلوحه

عناوین گیرنده و فرستنده

موضوع

متن نامه و مشخصات امضا کننده

در سرلوحه، باید آرم و نام سازمان فرستنده، شماره و تاریخ نامه و پیوست‌های آن را درج کنید.

در عناوین گیرنده و فرستنده، باید نام و سمت شخص یا سازمان مورد نظر را به صورت رسمی و با حرف اضافه مناسب بیان کنید.

در موضوع، باید هدف و محتوای نامه را به صورت کوتاه و صریح ذکر کنید.

در متن نامه، باید درخواست یا اطلاعات خود را به زبان ساده و رسمی بنویسید و از کلمات احساسی یا محاوره‌ای پرهیز کنید.

در مشخصات امضا کننده، باید نام و امضای شخص فرستنده را قرار دهید.

همچنین اگر نیاز است که نامه به شخص یا سازمان دیگری هم رسیدگی شود، می‌توانید آن‌ها را در قسمت گیرندگان رونوشت ذکر کنید.

درصورت بروز مشکل یا راهنمایی میتوانید از طریق شبکه های اجتماعی با کارشناس های پاسخگو در ارتباط باشید

واتس آپ : ۰۹۹۸۱۰۱۵۶۱۰ (۲۴ ساعته)

ایمیل ایرانیان پی سی : iranianp30ir@gmail.com

پرداخت توسط تمامی کارت های عضو شتاب انجام میشود و پس از پرداخت میتوانید فایل مورد نظر خود را دانلود فرمایید و محصولات دیجیتال تا 4 روز کاری درب منزل تحویل داده خواهد شد.

مشتری گرامی پس از پرداخت میتوانید در پیشخوان اکانت خود از وضعیت سفارش خود اطمینان حاصل فرمایید.

مشتری گرامی پس از وارد کردن ایمیل و نام و نام خانوادگی به درگاه بانکی متصل میشوید و پس از پرداخت به صورت آنی لینک دانلود برای شما ارسال خواهد شد.