مقاله واکنش مصرف کننده نسبت به تناسب بویایی با تصویر برند
- افزودن به علاقهمندیها
- اشتراک گذاری
- مرا آگاه کن
- مقایسه
- نمودار قیمت
- نمایش ویدئو Video
نقد و بررسی اجمالی مقاله واکنش مصرف کننده نسبت به تناسب بویایی با تصویر برند
مدیران فروشگاه تمایل دارند بدون در نظر گرفتن مفهوم تناسب بین بو (رایحه) و تصویر برند ، رایحه ها را بر اساس ماهیت دلپذیر آنها انتخاب کنند.
برخی از مطالعات اثرات رایحه را مورد بررسی قرار داده اند ، اما به سازگاری حس بویایی و یا حداقل به تناسب بویایی با تصویر برند توجه کمی کرده اند.
این مطالعه به بررسی تأثیر تناسب بویای ی با تصویر برند بر روی مصرف کنندگان می پردازد. نتایج نشان از اثر مثبت تناسب بویایی بر هزینه ، نگرش ، لذت ، تحریک فروشگاه دارد. در شرایط تناسب َ و درک ج بویایی قوی نسبت به شرایط تناسب بویایی ضعیف این وضعیت مثبت تر هستند.
- توضیحات کامل
- مقاله کاملا فارسی
- ویرایش شده
- دارای نمودار
- منابع معتبر
- متناسب دانشگاه و مدارس
پرداخت توسط تمامی کارت های عضو شتاب
مشتری گرامی پس از پرداخت میتوانید در پیشخوان اکانت خود در قسمت دانلود ها فایل مورد نظر خود را دانلود نمایید
درصورت مشکلات دانلود و راهنمایی میتوانید از طریق واتس اپ یا درخواست پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.
شماره واتس اپ : 09981015610
برای ثبت درخواست پشتیانی کلیک کنید
رمز در صورت نیاز : www.iranianp30.ir
ایرانیان پی سی
مشخصات مقاله واکنش مصرف کننده نسبت به تناسب بویایی با تصویر برند
-
نوع محصول
دانلودی
-
قابلیت ویرایش
ندارد
-
فرمت
pdf
-
تعداد صفحات
26
-
حجم فایل
1 مگابایت
-
سال ساخت
2018
-
زبان
فارسی
-
ترجمه
ندارد
-
تولید کشور
ایران
-
برند
ایرانیان پی سی
-
آموزش دانلود
مشتری گرامی پس از پرداخت میتوانید در پیشخوان اکانت خود در قسمت دانلود ها فایل مورد نظر خود را دانلود نمایید
-
رمز در صورت نیاز
www.iranianp30.ir
-
روش های پرداخت
پرداخت توسط تمامی کارت های عضو شتاب
امتیاز کاربران به: مقاله واکنش مصرف کننده نسبت به تناسب بویایی با تصویر برند | (0نفر)
-
دانلود مقاله مفاهیم اصول اهداف و مدل های مدیریت دانش فارسی
رایگانویژگیهای محصول- ویژگی:دانلودی
- فرمت :PDF
- تعداد صفحه:18
- زبان:فارسی
- ترجمه:ندارد
تیشرت مدل Hip Hop یقه گرد کد 113
ویژگیهای محصول- نوع محصول:ارسالی
- جنس:پنبه
- یقه:گرد
- آستین:کوتاه
- سایز:M/L/XL/XXL
مقایسه ( 0 مورد )