پرسش نامه کسب و کار و تجزیه و تحلیل کارمند

پرسشنامه‌اي که پيش رو داريد، به منظور بررسی شرایط لازم برای به وجود آوردن یک برند موثر و قدرتمند در شرکت های محصولات غذایی مي‌باشد. خواهشمند است سوالات را بدقت مطالعه کرده و به آنها پاسخ دهيد. لازم به ذکر است که از اين اطلاعات صرفاَ جهت تجزيه و تحليل در پايان نامه دوره کارشناسي ارشد در دانشگاه استفاده خواهد شد.

از اينکه وقت شريف خود را در اختيار ما قرار مي‌دهيد سپاسگزاري مي‌نماييم.

بخش اول: مشخصات پاسخ دهنده

  • جنسيت:

مرد                                            زن 

  • سن:

کمتر از 20 سال      21 تا 30 سال       31 تا 40 سال        41 تا 50 سال        51 سال به بالا

  • تحصيلات:

زير ديپلم            ديپلم              فوق ديپلم             ليسانس             فوق ليسانس و بالا تر

  • سابقه خرید محصولات شرکت مذکور:

زير 2 سال           2 تا 5 سال           5 تا 9 سال           9 تا 15 سال           15 سال به بالا

سوالات                                                                                                                                                  گزينه ها

 

  کاملا موافقم    موافقم   نظري ندارم    مخالفم    کاملا مخالفم
1.     من در مورد انتخاب محصولات غذایی این شرکت، براي انتخاب خود ارزش قائل هستم.
2.     در صورت بروز مشکل، من در برابر تغيير دادن محصولات غذایی شرکت مقاومت نمي‌کنم (به شرکت ديگري مراجعه مي‌کنم).
3.     من خود را مشتري وفاداري براي محصولات غذایی این شرکت مي‌دانم.
4.     چنانچه ديگران از من نظر بخواهند من محصولات غذایی این شرکت را توصيه مي‌کنم.
5.     چنانچه بخواهم بار ديگر محصولات غذایی  این شرکت را انتخاب کنم، باز اين شرکت را انتخاب خواهم کرد.
6.     فروش يك محصول در مرحله معرفي به كندي صورت مي گيرد.
7.     فروش يك محصول در مرحله رشد به اوج خود می رسد.
8.     فروش محصول در مرحله بلوغ باعث ایجاد رقابت بین شرکت ها می شود.
9.     فروش محصول در مرحله تنزل به شدت کاهش یافته است و  محصول مشتری خود را از دست می دهد.
10. به کار گیری تبلیغات گسترده و همه جانبه تا چه حد می تواند باعث افزایش فروش محصولات غذایی شود.
11. شناخت افراد جامعه از محصولات غذایی تا چه حد در افزایش فروش محصولات موثر است
12. ارائه اطلاعات به مشتریان در مورد ویژگی های محصولات غذایی تا چه حد در افزایش فروش موثر است.
13. منطبق کردن محصولات غذایی با خواسته ها و نیازهای فعلی مشتریان تا چه حد در افزایش فروش موثر است.
14. نقش نیروی انسانی متخصص را در افزایش فروش محصولات تا چه حد ارزیابی می کنید.
15. من پيش از انتخاب محصولات غذایی اين شرکت در مورد تمام شرکت ها تحقيق و آنها را با هم مقایسه کرده‌ام.
16. به نظر من محصولات غذایی اين شرکت، تفاوت‌هاي برجسته‌اي با ساير شرکت ها دارد و آن را بر شرکت هاي ديگر ترجيح مي‌دهم.
17. محصولات غذایی همه شرکت‌ها در نظر من يکي نیستند و با هم فرق دارند.
18. انتخاب محصولات غذایی اين شرکت براي اولين بار براي من يک انتخاب بسيار مهم بود.

درصورت بروز مشکل یا راهنمایی میتوانید از طریق واتس اپ با ما در ارتباط باشید.

ارتبط از طریق واتس اپ (کلیک کنید)

پرسش و پاسخ

واتس آپ : ۰۹۹۸۱۰۱۵۶۱۰ (۲۴ ساعته)

ایمیل ایرانیان پی سی : iranianp30ir@gmail.com

روی لینک دانلود مستقیم کلیک کنید و در صفحه بعدی میتوانید روی گزینه دانلود کلیک و فایل را دانلود فرمایید.

رمز در صورت نیاز : www.iranianp30.ir
ایرانیان پی سی