دانلود آیکون شبکه های اجتماعی لایه باز وکتور با فرمت Eps و Ai

دانلود از فری پیک برای طراحان سایت و طراحان گرافیکی و البته افرادی که در حوزه تولید محتوا و بازاریابی اینترنتی و به طور کلی کسب و کارهای آنلاین فعالیت می‌کنند، بسیار محبوب و مفید است. دلیل این موضوع بسیار واضح است؛ عکس‌های با کیفیت بالا و فایل‌های از پیش آماده به این افراد در تسریع فرآیند فعالیت خود کمک می‌کند. این نوع فایل‌ها به صورت عکس، وکتور و فایل‌های لایه باز بوده و موتور جستجوی گوگل برای یافتن آن‌ها محلی مناسب نیست، زیرا به طور معمول عکس‌هایی با کیفیت پایین به وسیله موتور جستجوی گوگل قابل دسترس است. بنابراین خرید از سایت Freepik می‌تواند گزینه مناسب برای دسترسی به عکس‌هایی با کیفیت بالا باشد.

در سایت Freepik می‌توانید عکس، وکتور و فایل‌های PSD در تمامی زمینه‌ها را به راحتی بیابید، آن‌ها را دانلود کنید و یا حتی مورد ویرایش قرار دهید. البته باید بدانید در زمان جستجوی طرح، عکس، بهترین طرح‌ها و عکس‌ها از سایت فری پیک دارای لوگو فری پیک بر روی تصاویر هستند، بنابراین برای امکان استفاده از آن‌ها باید حتما اشتراک سایت خریداری شود. اما به دلیل‌ عدم دسترسی به کارت اعتباری یا حساب بین المللی برای کاربران ایرانی، امکان دسترسی به بخش پریمیوم آرشیو این وب‌سایت با دشواری‌هایی همراه است. اما با استفاده از خدمات پرداخت ایرانیان پی سی، خرید فایل های پریمیوم Freepik به آسانی چند کلیک است.

  • نوع محصول : دانلودی
  • زبان : انگلیسی
  • فرمت : eps / ai
  • قابلیت ویرایش : دارد
  • حجم فایل : ۴.۱ مگابایت
  • رمز در صورت نیاز : www.iranianp30.ir
  • روش های پرداخت : پرداخت توسط تمامی کارت های عضو شتاب

[purchase_link id=”25372″ text=”خرید” style=”button” color=”red”]

درصورت بروز مشکل یا راهنمایی میتوانید از طریق واتس اپ با کارشناس های پاسخگو در ارتباط باشید

ارتباط از طریق واتس اپ (کلیک کنید)

پرسش و پاسخ

واتس آپ : ۰۹۹۸۱۰۱۵۶۱۰ (۲۴ ساعته)

ایمیل ایرانیان پی سی : iranianp30ir@gmail.com

پرداخت توسط تمامی کارت های عضو شتاب انجام میشود و پس از پرداخت میتوانید فایل مورد نظر خود را دانلود فرمایید و محصولات دیجیتال تا 4 روز کاری درب منزل تحویل داده خواهد شد.

مشتری گرامی پس از پرداخت میتوانید در پیشخوان اکانت خود از وضعیت سفارش خود اطمینان حاصل فرمایید.

مشتری گرامی پس از وارد کردن ایمیل و نام و نام خانوادگی به درگاه بانکی متصل میشوید و پس از پرداخت به صورت آنی لینک دانلود برای شما ارسال خواهد شد.