آموزش تصویری درامد میلیونی در خانه فقط با لپ تاب

درامد میلیونی در خانه فقط با لپ تاب

درآمد میلیونی بدون هیچ گونه هزینه و  اتلاف وقت  فقط با یک کامپیوتر یا لبت تاپ حتی لازم نیست شما کار خاصی انجام دهید بلکه خود نرم افزار همه کارها را انجام میدهد شما در خانه یا محل کار خود میتوانید  میلیونر شوید.

۱.باید حتما با سیستم کامپیوتر یا لپتاب کار کنید (گوشی تبلت و… نمیشه)

۲.کریپتو روی سیستم شما فشار وارد نمیکنه میتونید در کنارش از اینترنت استفاده کنید یا آهنگ گوش بدید فیلم نگاه کنید و … (به جز بازی کردن)

۳.لازم نیست کار خاصی انجام بدید فقط سیستم رو روشن میزارید و به کار خودتون میرسید حتی میتونید برید بیرون و …

۴.حد اقل سقف برداشت 0.0001 هست.

۵.نباید با فیلتر شکن وارد بشید به هیچ عنوان.

۶.درآمد ماهیانه شما اگه هیچ کس رو دعوت نکنید و تنها خودتون کار کنید ۲۰۰ هزار تومن میشه (بسته به سرعت کامپیوترتون)

۷.درصورت دعوت زیر مجموعه ۵ نفر( فعال) به درآمد میلیونی میرسید.(واقعا کار آسونیه ۵ نفر پیدا کردن)

۸.کریپتوتب بسیار معتبر هستش و در سطح جهان معروفه پس جای نگرانی بابت پرداخت پولتون نیست.

۹.شما هیچ کاری انجام نمیدید و سیستم کامپيوتر براتون پول درمیاره.

ابتدا لینک زیر رو تو مرورگر خود وارد کنید  و کلید اینتر را بفشارید

https://get.cryptobrowser.site/en/1125656

صفحه زیر باز می شود

بر روی دکمه آبی رنگ   DOWNLOAD CRYPTOTAB BROWSER    کلیک کنید تا مرورگر کریپتو دانلود شود

سپس فایل دانلود شده را نصب کنید یه مرورگر جدید به لیست مرورگرهای سیستم به شکل آیکن بالا روی دستکتاپ کامپیوترتان ظاهر می شود

روی آیکن دبل کلیک کرده تا مرورگر باز شود (شکل زیر)

اگر دقت کنید در سمت راست بالا آیکن نارنجی رنگی وجود دارد (افزونه کریپتو) در تصویر بالا با علامت فلش مشخص شده است  روی آن کلیک کنید صفحه زیر باز می شود

خب حالا از روی آیکن مشخص شده در تصویر بالا کلیک کنید نا صفحه زیر باز شود

خب روی آیکن مشخص شده با فلش کلیک کنید تا صفحه زیر ظاهر شود در این پنجره ادرس جمیل خود راوارد کرده و روی دکمه NEXT    کلیک کنید یک صفحه دیگر باز می شود که از شما پسورد جمیلتان را می خواهد بعد از وارد کردن پسورد با زدن دکمه NEXT   کار تمام است شما موفق به ثبت نام شدید

بعد از دیدن تصویر بالا مجدد روی آیکن نارنجی سمت راست بالا کلیک کنید  تا صفحه اصلی برای شما ظاهر شود

در ادامه به تشریح هر یک از قسمت ها می پردازیم

شکل زیر میزان بیت کوین کسب شده شمارو نشان می دهد

شکل زیر سرعت استفاده از CPU  سیستم شما رو نشان میدهد که میتوانید این سرعت را کم یا زیاد کنید اگر سرعت روی ماکس باشد از تمام سی \ی یو شما جهت بدست آوردن بیتکوین استفاده می کند

شکل زیر نشان دهنده لینک شما برای دعوت دوستان است برای دعوت دوستان کافیه این لینک رو بفرستید تا لز طریق لینک شما ثبت نام کنند – دقت کنید هرچقدر تعداد زیر مجموعه های شما بیشتر باشد سرعت بدست اوردن بیت کوین بیشتر میشود

شکل زیر تعداد زیر مجموعه های جاری رو نشان می دهد که در ابتدا صفر است

شکل زیر در قسمت Approx  میزان بیت کوین جمع اوری شده شمارو به دلار نشان می دهد و در پرانتز روبرو میزان هر بیت کوین به دلار را نشان می دهد مثلا در شکل زیر یک بیت کوین معادل ۸۲۲۵ دلار که با دلار ۹۰۰۰ تومان میشه به عبارتی ۷۴ میلیون تومان (قیمت هر بیت کوین تا بحال تا ۱۹۰۰۰ دلار هم رسیده و مثلا سایر ارزها قیمت آن دارای نوسان است )

خب سوالی که ایجاد میشه اینه که بعد جمع اوری بیت کوین چطور ما استخراجش کنیم اصلا چیکار کنیم که تبدیل به پول نقد بشه برای ما – چطور ازین سایت برداشت کنیم این برداشت کجا میره سوالاتی که ممکنه از خودتون بپرسید

اول از همه شما باید یک حساب بلاکچین داشته باشید به این حساب آدرس کیف پول یا آدرس بیت کوین هم میکن اما چطور این حساب و ایجاد کنیم

سریعترین و راحت ترین روش ساخت حساب بیت کوین و کار با آن، استفاده از سایت بلاک چین (Blockchain) است. جهت ساخت حساب در بلاک چین، از لینک زیر استفاده نمایید:
https://login.blockchain.com/#/signup
با وارد شدن به لینک فوق، یک فرم مشابه شکل زیر مشاهده می کنید که جهت افتتاح حساب لازم است تنها ایمیل خودتان را وارد کنید و یک پسورد (شامل حداقل 10 کاراکتر) انتخاب نمایید و دکمه continue را کلیک کنید تا حساب شما ساخته شود!

چنانچه حساب شما بطور موفقیت آمیز ایجاد شده باشد، فرمی مشابه شکل زیر به شما نمایش داده می شود.

برای دریافت آدرس کیف پول خود ابتدا روی گزینه SETTINGS کلیک کنید(1) و سپس General را انتخاب کنید(2). این رشته آیدی حساب شماست و برای لاگین به حساب بیت کوین استفاده می شود. آدرس کیف پول شما شناسه منحصر به فرد و متعلق به شماست. از این شناسه می توانید برای ورود و دسترسی به کیف پول خود استفاده کنید. این آدرس برای ارسال یا دریافت پول الکترونیکی نیست. آدرس کیف پول خود را با دیگران به اشتراک نگذارید:

جهت دریافت شماره کیف پول خود برای ارزهای مورد نظر، در حساب خودتان روی دکمه Request (1) کلیک کنید و در صفحه باز شده پس از انتخاب ارز مورد نظر خود(2) ،یک آدرس جدید برای شما نمایش داده شود:

جهت ارسال بیت کوین(یا اتریوم و یا بیت کوین کش) به حساب دیگران مطابق شکل زیر، روی گزینه Send (1) کلیک کنید تا صفحه مشابه شکل باز شود. در این صفحه لازم است که پس از انتخاب ارزی که قصد انتقال آن را دارید(2)، آدرس کیف پول مورد نظرتان جهت ارسال بیت کوین و مقدار مورد نظرتان را وارد کنید و دکمه CONTINUE را کلیک کنید. چنانچه بیت کوین کافی در حساب شما موجود باشد، تراکنش پذیرفته شده و مبلغ از حساب شما کسر شده و به حساب مورد نظر ارسال می شود.

توجه داشته باشید که ممکن است مقداری کارمزد جهت انتقال پول از حساب شما کسر شود. بنابراین حداکثر مبلغ قابل ارسال به دیگران، به اندازه کارمزد از موجودی حساب شما کمتر است. شما می توانید مقدار کارمزد نقل و انتقالات حسابتان را خودتان تعیین کنید(3). توجه نمایید که هرچه کارمزد کمتری در شبکه بیت کوین بپردازید تراکنشهای شما دیرتر تایید(confirm) خواهند شد و هرچه کارمزد بیشتری بپردازید تراکنشهای شما از اولویت بالاتری برخوردار می شوند و بررسی و تایید آنها در شبکه بیت کوین، سریعتر صورت می گیرد.

جهت مشخص کردن کارمزد حساب، روی گزینه Transaction fee که در شکل مشخص شده، کلیک کنید(3). شما می توانید کارمزد مورد نظر خود را برای انتقال ارز الکترونیکی انتخاب نمایید. سپس برای ارسال روی CONTINUE کلیک نمایید.

گزینه های امنیتی:

برای این منظور روی گزینه SECURITY CENTER کلیک نمایید.

سطح اول:

1) با فعال کردن این گزینه، پس از ایجاد کیف پول، درهر بار اقدام به ورود کیف پول، یک ایمیل تایید ورود برای شما ارسال خواهد شد.

2) در این قسمت می توانید یک رمز بازیابی(Recovery) وارد نمایید. اگر شما رمز عبور خود را فراموش کنید و یا سایت بلاک چین در دسترس نباشد، می توانید از این رمز بازیابی برای دسترسی به کیف پول و ارز خود استفاده نمایید.

روی گزینه Next Step کلیک کنید.

 

 

در این قسمت 12 کلمه برای شما نمایش داده می شود که باید این 12 کلمه را یادداشت کرده و یا ذخیره کنید که در صورت نیاز برای بازیابی از آن استفاده کنید.

 

 

3) در صورت فراموشی رمز عبور برای ورود به کیف پول خود، به بلاک چین اجازه می دهد که آن را به ایمیل شما ارسال کند.

 

 

سطح دوم:

1) با فعال کردن لینک موبایل، این امکان برای شما فراهم می شود که برای هربار ورود به کیف پول خود یک رمز عبور به صورت پیامک برای شما ارسال شود.

 

 

2) با فعال کردن این گزینه شما می توانید با استفاده از نرم افزار Authenticator کدی را که برای شما ارسال می شود جهت ورود به کیف پول و نیز انجام تراکنش های خود استفاده نمایید.

 

 

روی گزینه Use Google Authenticator or Yubikey کلیک کنید:

 

 

از پنجره باز شده، با استفاده از نرم افزار Authenticator کد را در نرم افزار ثبت کرده و در انتها Enable 2FA را کلیک نمایید:

 

 

3) این گزینه مانع از ورود کاربرانی با آی پی های مشکوک خواهد شد. گزینه Block Tor Requests انتخاب کنید و سپس روی Block کلیک نمایید:

 

 

خب بعد از ساخت حساب بلاکچین و بدست اوردن آدرس کیف پول نوبت اینه که از سایتی که در آن داریم کار میکنیم عملیات برداشت رو انجام بدیم اما چطور ؟؟؟

 

 

در شکل بالا روی قسمتی که با فلش مشخص شده(سه خط زیر) کلیک کنید تا منوی زیر ظاهر شود

 

 

روی دکمه WITHDRAW   کلیک کنید در شکل بالا با فلش مشخص شده است  تا شکل زیر باز شود

 

 

در قسمت Bitcoin Address   آدرس کیف پول خود را وارد کنید

در قسمت Amount,BTC مقدار بیت کوین کسب شده از سایت رو وارد کنید مثلا در تصویر بالا این مقدار سمت راست بالا نمایش داده شده 0.00003465   مقدار ناچیز که کمتر یک دلاره

نکته خیلی مهم اینه که در این سایت بایستی مقدار بیت کوین جمع آوری شما به یه مقداری که در قسمت Minimum amount  مشخص شده برسد تا سایت اجازه برداشت را بدهد مثلا در تصویر بالا چون میزان Minimum amount  حداقل روی 0.00001  است و میزان بیت کوین 0.00003 میباشد این اجازه داده می شود به شما که برداشت انجام دهید

بعد از وارد کردن  Bitcoin Address و Amount,BTC روی دکمه  WITHDRAW   کلیک کنید ظرف ۴۸ ساعت مقدار بیت کوین به کیف پول شما منتقل می شود

خب این سوال برای شما ایجاد میشه چطور تبدیل به ریال بشه این برداشت ؟؟؟؟

یکسری از سایت ها و صرافی ها هستند که بیت کوین از شما میگیرند و معادل ریالی رو به شما می دهند کافیه از طریق حساب بلاکچین خود  به حساب بلاکچین سایت مربوطه واریز انجتم بدید و سایت هم  پس از دریافت معادل ریالی رو برای شما واریز کند (سایت اطلاعات کارت بانکی شمارو میگیرد با یه سرچ ساده خودتون متوجه همچی میشید )

درصورت بروز مشکل یا راهنمایی میتوانید از طریق واتس اپ با کارشناس های پاسخگو در ارتباط باشید

پرسش و پاسخ

واتس آپ : ۰۹۹۸۱۰۱۵۶۱۰ (۲۴ ساعته)

ایمیل ایرانیان پی سی : iranianp30ir@gmail.com

پرداخت توسط تمامی کارت های عضو شتاب انجام میشود و پس از پرداخت میتوانید فایل مورد نظر خود را دانلود فرمایید و محصولات دیجیتال تا 4 روز کاری درب منزل تحویل داده خواهد شد.

مشتری گرامی پس از پرداخت میتوانید در پیشخوان اکانت خود از وضعیت سفارش خود اطمینان حاصل فرمایید.

مشتری گرامی پس از وارد کردن ایمیل و نام و نام خانوادگی به درگاه بانکی متصل میشوید و پس از پرداخت به صورت آنی لینک دانلود برای شما ارسال خواهد شد.