پرسش نامه کسب و کار
پرسش نامه کسب و کار و تجزیه و تحلیل کارمند

پرسشنامه‌ای که پیش رو دارید، به منظور بررسی شرایط لازم برای به وجود آوردن یک برند موثر و قدرتمند در شرکت های محصولات غذایی می‌باشد. خواهشمند است سوالات را بدقت مطالعه کرده و به آنها پاسخ دهید. لازم به ذکر است که از این اطلاعات صرفاَ جهت تجزیه و تحلیل در پایان نامه دوره کارشناسی ارشد در دانشگاه استفاده خواهد شد.

از اینکه وقت شریف خود را در اختیار ما قرار می‌دهید سپاسگزاری می‌نماییم.

بخش اول: مشخصات پاسخ دهنده

  • جنسیت:

مرد                                            زن 

  • سن:

کمتر از ۲۰ سال      ۲۱ تا ۳۰ سال       ۳۱ تا ۴۰ سال        ۴۱ تا ۵۰ سال        ۵۱ سال به بالا

  • تحصیلات:

زیر دیپلم            دیپلم              فوق دیپلم             لیسانس             فوق لیسانس و بالا تر

  • سابقه خرید محصولات شرکت مذکور:

زیر ۲ سال           ۲ تا ۵ سال           ۵ تا ۹ سال           ۹ تا ۱۵ سال           ۱۵ سال به بالا

سوالات                                                                                                                                                  گزینه ها

 

  کاملا موافقم    موافقم   نظری ندارم    مخالفم    کاملا مخالفم
۱.     من در مورد انتخاب محصولات غذایی این شرکت، برای انتخاب خود ارزش قائل هستم.
۲.     در صورت بروز مشکل، من در برابر تغییر دادن محصولات غذایی شرکت مقاومت نمی‌کنم (به شرکت دیگری مراجعه می‌کنم).
۳.     من خود را مشتری وفاداری برای محصولات غذایی این شرکت می‌دانم.
۴.     چنانچه دیگران از من نظر بخواهند من محصولات غذایی این شرکت را توصیه می‌کنم.
۵.     چنانچه بخواهم بار دیگر محصولات غذایی  این شرکت را انتخاب کنم، باز این شرکت را انتخاب خواهم کرد.
۶.     فروش یک محصول در مرحله معرفی به کندی صورت می گیرد.
۷.     فروش یک محصول در مرحله رشد به اوج خود می رسد.
۸.     فروش محصول در مرحله بلوغ باعث ایجاد رقابت بین شرکت ها می شود.
۹.     فروش محصول در مرحله تنزل به شدت کاهش یافته است و  محصول مشتری خود را از دست می دهد.
۱۰. به کار گیری تبلیغات گسترده و همه جانبه تا چه حد می تواند باعث افزایش فروش محصولات غذایی شود.
۱۱. شناخت افراد جامعه از محصولات غذایی تا چه حد در افزایش فروش محصولات موثر است
۱۲. ارائه اطلاعات به مشتریان در مورد ویژگی های محصولات غذایی تا چه حد در افزایش فروش موثر است.
۱۳. منطبق کردن محصولات غذایی با خواسته ها و نیازهای فعلی مشتریان تا چه حد در افزایش فروش موثر است.
۱۴. نقش نیروی انسانی متخصص را در افزایش فروش محصولات تا چه حد ارزیابی می کنید.
۱۵. من پیش از انتخاب محصولات غذایی این شرکت در مورد تمام شرکت ها تحقیق و آنها را با هم مقایسه کرده‌ام.
۱۶. به نظر من محصولات غذایی این شرکت، تفاوت‌های برجسته‌ای با سایر شرکت ها دارد و آن را بر شرکت های دیگر ترجیح می‌دهم.
۱۷. محصولات غذایی همه شرکت‌ها در نظر من یکی نیستند و با هم فرق دارند.
۱۸. انتخاب محصولات غذایی این شرکت برای اولین بار برای من یک انتخاب بسیار مهم بود.

درصورت بروز مشکل یا راهنمایی میتوانید از طریق واتس اپ با ما در ارتباط باشید.

پرسش و پاسخ

واتس آپ : ۰۹۹۸۱۰۱۵۶۱۰ (۲۴ ساعته)

ایمیل ایرانیان پی سی : iranianp30ir@gmail.com

روی لینک دانلود مستقیم کلیک کنید و در صفحه بعدی میتوانید روی گزینه دانلود کلیک و فایل را دانلود فرمایید.

رمز در صورت نیاز : www.iranianp30.ir
ایرانیان پی سی